Bisnes anda kurang pelanggan?

Guna psikologi harga untuk tambah pelanggan anda hari ini!

Saya banyak gunakan semua tip-tip yang tuan bagi. Daripada tip XXXXX, tip XXXXX, sampaikan tip XXXXX.

Total sales 10 hari berjumlah RM58,000.

Puan Zafirah Puan Zafirah

Kalau anda pernah berniaga, anda tahu yang bukan mudah untuk buat pelanggan bayar harga yang anda mahu.

Ada terlalu banyak perkara yang bermain di dalam kepala pelanggan sehingga mereka boleh batalkan niat untuk terus membeli.

Psikologi harga boleh selesaikan masalah di atas.

Psikologi harga adalah taktik yang digunakan untuk mempengaruhi pelanggan membeli menggunakan elemen harga.

Bisnes-bisnes besar seperti Ikea & Apple telah lama gunakan psikologi harga.

Ikea gunakan psikologi harga untuk buat pelanggan rasa perabut mereka lebih murah daripada pesaing.

Apple gunakan psikologi harga untuk buat pelanggan percaya produk mereka lebih berkualiti daripada pesaing.

Kalau dulu, mungkin psikologi harga hanya eksklusif untuk bisnes-bisnes besar.

Tapi kini anda sendiri boleh gunakannya untuk pancing sebanyak mungkin pelanggan untuk bisnes anda!

Dapatkan Sekarang
Syaizzal Yunus

Nak belajar psiko harga sila follow tuan Umar Taib ni rapat-rapat. Memang terbaik!

Syaizzal Yunus
Zikri Zainal

Membantu menghilangkan ragu-ragu prospek untuk membeli.

Zikri Zainal
Faisal Reza

Saya suka perkongsian dari tuan Umar Taib ni tentang psikologi harga.

Faisal Reza

Memperkenalkan panduan Psikologi Harga!

Panduan ini mengandungi 23 taktik psikologi harga yang terbukti dapat mempengaruhi pelanggan untuk membeli dengan menggunakan elemen harga.

Panduan ini akan:

1) Bantu anda menjual lebih banyak daripada biasa.

2) Buat harga jualan anda nampak lebih rendah daripada pesaing walaupun sebenarnya tidak.

3) Buat pelanggan rasa harga jualan anda berpatutan untuk dibayar.

4) Pengaruhi pelanggan bayar harga mahal dengan sukarela.

5) Memudahkan pelanggan bayar harga yang anda nak.

6) Dan sebagainya.

Panduan ni tersangatlah best dan sangat-sangat membantu, sebab setiap teori yang diperkenalkan dah ada siap-siap contoh praktikalnya.


Jadi lebih mudah nampak dan faham. Kandungan panduan ni so far sangat-sangat recommended.


Thanks tuan kerana hasilkan panduan yang sangat-sangat rare di pasaran dan ilmu emas yang susah nak dapat kat mana-mana.

Farah Lokman
Dapatkan Sekarang

 

11999550_10153181818753391_5947648870923858630_o

Mohon saya kenalkan diri. Nama saya Umar Taib. Pengasas Umarvellous Sdn Bhd. Sebuah syarikat yang membantu bisnes dapat lebih ramai pelanggan setiap hari. Saya telah mula berkongsi ilmu dan pengalaman perniagaan sejak tahun 2010.

IMAG0859

Saya mempunyai buku tentang bisnes yang boleh didapati di kedai buku Popular dan MPH.

astro

 Saya juga pernah ditemuramah pihak Astro untuk berkongsi ilmu dan pengalaman saya di dalam bisnes.

41

Ramai orang daripada semenanjung, Sabah, Sarawak dan Singapura telah menuntut ilmu daripada saya.

Saya telah berkongsi tentang topik harga sejak tahun 2013. Tapi pada tahun 2015 barulah saya lebih aktif berkongsi tentang topik ini kerana melihat ramai peniaga yang terlepas pandang perkara penting ini.

Tulisan saya tentang topik harga sudah beberapa kali menjadi viral di media sosial.

Tak kurang juga menjadi mangsa 'copy paste' daripada individu yang mengaku sebagai sifu.

Sekarang anda telah pun mengenali saya. Anda sudah boleh menilai sama ada saya layak untuk berkongsi ilmu ini dengan anda atau tidak.

Berapa pelaburan anda untuk:

1) Menjual lebih banyak daripada biasa.

2) Buat harga jualan anda nampak lebih rendah daripada pesaing walaupun tidak.

3) Buat pelanggan rasa harga jualan anda berpatutan untuk dibayar.

4) Pengaruhi pelanggan bayar harga mahal dengan sukarela.

5) Memudahkan pelanggan bayar harga yang anda nak.

Dalam waktu yang terhad, anda cuma perlu melabur RM100 RM30!

Memang menakjubkan. Ingatkan salah bank in. Memang murah dengan ilmu-ilmu yang dapat. Tak pernah tahu pasal kepentingan psikologi harga sebelum ni.

Nabil

Secara keseluruhan saya sangat berpuas hati dan dapat lebih banyak info tentang cara tetapkan harga. Terima kasih. Panduan yang sangat bermanfaat.

Claude
Dapatkan Sekarang

Ada beberapa teknik yang saya dah cuba. Memang menjadi. Memang tak menyesal saya bayar untuk info sebagus ni.

Puan Shima Puan Shima

Soalan popular:

1) Ada jaminan wang tak?

Dah semestinya! Jika anda dah amalkan panduan ini selepas 90 hari dan masih tak dapat hasil yang diinginkan, kami akan pulangkan semula wang anda.

Alhamdulillah memang jarang yang minta wang dikembalikan. Dalam 200 orang tu mungkin ada 1 jelah.

Apa pun jangan risau. Kalau anda tak dapat hasil, bagitahu dan kami pulangkan wang. Semudah itu.

2) Kenapa jual RM30 je?

Walaupun harganya cuma RM30, panduan ini tetap produk yang berkualiti.

Pertama, kami jual RM30 sebab nak semua orang mampu memilikinya. Daripada orang baru nak mula bisnes sampai lah yang dah ada syarikat besar.

Kedua, sebenarnya kami boleh je bagi panduan ni percuma. Tapi ikut pengalaman lepas, daripada 10 orang yang dapat percuma, hanya 2 orang je yang baca sampai habis.

Sedih kan? Jadi dengan harga RM30 ni kami dapat tapis siapa yang serius dan siapa yang main-main.

Ketiga, RM30 ni adalah harga untuk orang yang baru nak mencuba produk kami. Banyak produk kami yang lain harga beratus-ratus.

Tapi hanya pelanggan lama yang mudah untuk beli dengan harga begitu sebab mereka dah tahu kemampuan kami.

Cuma nak diingatkan yang panduan ini boleh dinaikkan ke harga biasa RM100 pada bila-bila masa saja.

3) Bila boleh dapat panduan ni?

Selepas anda buat bayaran dan isi borang, kami akan semak dalam masa 48 jam.

Jika bayaran sah diterima dan borang diisi dengan betul, sistem kami akan terus emel kepada anda.

Penyampaian dan penulisan yang sangat baik. Membaca tanpa rasa bosan walaupun baca berulang kali. Senang nak faham.

Mohd Ali

Proven. Saya dah try. Kerja pun mudah. Margin untung pun lebih tinggi.

Zarul Izwan
Dapatkan Sekarang
Mohd Hisyamudin

Baru saya faham bagaimana nak meletak harga dengan sesuai. Sesuai dengan produk yang akan saya buat nanti.

Mohd Hisyamudin
Muhaimin Sakirin

Mahu belajar ilmu psikologi dalam meletakkan harga? Follow rapat-rapat Tuan Umar Taib ni.

Muhaimin Sakirin
Farhan Johari

Menarik untuk dibaca.

Farhan Johari

Diuruskan oleh syarikat Umarvellous Sdn Bhd. Mohon hubungi pejabat kami di talian 03 7931 2384 untuk sebarang pertanyaan.