Hai! Saya Umar Taib.

Tahniah kerana berjaya mendaftar. Untuk beberapa hari akan datang, anda akan bersama saya dalam sesi pembelajaran ini.

Setiap minggu saya akan hantar emel yang mengandungi video, artikel atau ebook. Mohon anda sentiasa buka emel supaya tidak ketinggalan.

Kesemua video, artikel atau ebook tersebut mengandungi tip-tip mahal untuk membantu anda mula membina kumpulan ejen yang aktif menjual.

Saya tak nak bercerita panjang lebar. Sesi pembelajaran ini akan bermula untuk anda sekarang!

Sebagai permulaan, saya perkenalkan Tuan Aiman. Beliau merupakan pakar sistem ejen. Beliau akan berkongsi 7 langkah asas untuk bina sistem ejen yang berjaya!

Klik link di bawah untuk tonton video sekarang.


Dah tonton video ni? Bagus. Semangat macam ni yang kita nak. Catitlah poin-poin penting yang anda dapat.

Anda kena tonton video-video ni sekarang sementara anda diberi masa untuk tonton secara percuma!

Oh ye.. boleh tak tolong SHARE video ni kat kawan-kawan?

Klik je butang di bawah ni untuk share:

Sebagai menghargai pertolongan anda ni, nanti saya akan emelkan 3 artikel bonus. Artikel apa tu?

  1. Jualan lebih 300 unit sehari dengan rekrut ejen yang aktif!
  2. Bagaimana Tuan S dapat 8,000 pengedar dalam 17 bulan?
  3. 7 langkah dapatkan ejen jana jualan sehingga 6 angka!

Menarik kan? Kalau macam tu tolong SHARE sekarang dan buka emel selalu okey?

Terima kasih!