Ejen penapis air ni terima banyak PM & tempahan selepas ........ .

Siapa sini ejen penapis air? Mari sini ada sesuatu yang mahu saya kongsikan.

Salah seorang student kami namanya Tuan Hamzah. Dia ni pun ejen penapis air. Jenama yang mana tak payah la saya cerita.

Jenama yang popular jugalah. Berapa banyak je jenama yang popular di Malaysia ni. Jadi rasanya anda boleh agak.

 

Sebelum ni dia letak harga penapis air tanpa berfikir. Main bedal je. Letak harga seperti biasa macam ejen-ejen lain.

Tapi lepas dia dapatkan panduan Psikologi Harga, cara berfikir dia dah berubah.

Sebab apa? Sebab dia dah tahu bagaimana untuk letak harga yang boleh mempengaruhi pelanggan membeli.

Daripada 23 taktik psikologi harga yang diberi, beliau suka gunakan taktik ke 4.

Selepas beliau cuba gunakan taktik ke 4, hasilnya ramai prospek yang PM beliau dan akhirnya membuat pesanan penapis air.

Pelanggan berani buat pesanan sebab mereka dah nampak tak mahalnya harga sewa bulanan tu.

 

Alhamdulillah.. walaupun baru guna 1 taktik hasilnya sangat berbaloi berbanding pelaburan yang dia buat untuk dapatkan panduan Psikologi Harga.

Cuba bayangkan bila dia dapat gunakan 2-3 taktik lagi. Saya yakin hasilnya pasti berganda-ganda.

Tapi yang lebih penting sekarang adalah anda. Apa yang anda boleh lakukan sekarang untuk buat pelanggan menempah dengan segera?

Rasanya jawapan dah ada pun di depan mata. Cuma mahu dengan tidak je.

 

Duit anda. Terpulanglah bagaimana anda mahu gunakannya. Cuma ambil sedikit masa untuk berfikir.

Anda boleh senang hati keluarkan duit untuk beli baju baru, henfon baru, sofa baru, sport rim baru dan segala macam benda lagi.

Benda ni semua mungkin anda tak betul-betul perlukan pun. Sekadar nak bagi sedap mata orang memandang.

Tapi anda boleh pula berat hati nak keluarkan duit untuk sesuatu yang boleh mengganda-gandakan lagi duit anda.

Yang boleh bagi keuntungan kepada bisnes anda. Yang boleh menjadikan kehidupan anda dan keluarga lebih baik.

Patut ke macam ni?