Anda ada tak prospek yang liat nak membeli?

Dah berhari-hari, dah berminggu-minggu anda cuba yakinkan dia untuk buat pembelian tapi masih tak berjaya.

Kalau ada, teruskan membaca. Mungkin cerita Puan ZA ni boleh membantu.

 

Ada 1 hari tu beliau PM saya di FB. Berkongsikan kegembiraan beliau berjaya dapatkan jualan daripada seorang prospek yang sebelum ni liat betul nak membeli.

Macam-macam alasan dibaginya. Kereta baru keluarlah, ada komitmen tinggilah, tak sempatlah dan sebagainya.

Rasanya anda pun dah biasa terima alasa-alasan ni semua daripada prospek kan?

Jadi dia pun gunakan apa yang saya ajar dalam panduan Kalis Alasan. (ini bukan buku yang macam beliau tulis tu.. tapi ebook sebenarnya.)

 

Walaupun dalam panduan ni ada 10 teknik dan 20 skrip jualan, beliau tak gunakan semua pun untuk dapatkan jualan ni. Guna mana perlu je.

Alhamdulillah beliau berjaya close sales prospek yang dulunya liat nak membeli. Tak sia-sia beliau buat pelaburan sikit untuk dapatkan panduan Kalis Alasan.

Satu perkara yang saya nak puji tentang beliau adalah sifat yang tak mudah putus asa. Orang lain mungkin dah give up bila dapat prospek liat macam ni.

Tapi beliau tetap bersemangat untuk dapatkan jualan dan tak berhenti mencuba dengan teknik dan skrip jualan yang beliau telah belajar.

 

"Saya dapat belajar teknik-teknik bagaimana mengatasi bantahan pelanggan yang pada asalnya skeptikal, tak mahu beli yang kesudahannya boleh membawa kepada pembelian."

~ Ahmad Nazri

Kita ni bila tak tahu sesuatu perkara, eloklah belajar. Kalau tidak sampai bila-bila pun kita akan berhadapan dengan masalah yang sama.

Masalah yang tak pernah mampu diselesaikan. Bukannya sebab tak ada jalan penyelesaian, kadang solusi tu dah ada pun depan mata.

Tapi diri kita sendiri yang menolak untuk menerima solusi tersebut. Tak mahu belajar ilmu baru yang sebenarnya boleh berikan 1001 manfaat.

Lihat bagaimana Tuan Ahmad Nazri ni, tak malu untuk terus belajar walaupun umur beliau dah lebih 50 tahun.

Selepas belajar dari panduan Kalis Alasan, beliau dah tahu bagaimana mengatasi bantahan pelanggan yang mulanya skeptikal, tapi akhirnya membawa kepada pembelian.

Prospek bisnes anda suka bagi alasan?

Jualan jatuh sebab tak tahu nak respon apa kepada prospek?

Anda guna panduan ini untuk tukar alasan jadi jualan, tukar prospek jadi pelanggan!

Klik je sini sekarang!