Pernah tak prospek minta untuk beli barang secara COD?

Tapi bila anda kata hanya boleh secara delivery, terus dia tak jadi beli.

"Terima kasih atas tip COD yang tuan berikan. Alhamdulillah dalam ramai yang minta COD 40% menjadi dengan teknik tuan. Syukur dari diorang terus lari kan."

~Tuan Azizul

 

Tuan Azizul antara yang pernah saya ajarkan teknik dan skrip yang ada dalam panduan Kalis Alasan.

Sebelum ni dia ada masalah ramai prospek yang tak jadi beli sebab tak dapat nak COD.

Kita pun fahamlah kenapa beliau tak nak COD. Banyak makan masa, tenaga dan kos. Mungkin tak berbaloi dan untung jadi sikit.

Boleh jadi juga ada barang yang dijual secara dropship. Jadi stok memang tiada di tangan. Macam mana nak COD.

 

Selepas beliau gunakan 1 teknik dan skrip jualan yang saya ajarkan, 40% mereka yang selalu tak jadi beli tu bertukar jadi beli.

Katakan selama ni anda terlepas 10 pelanggan sehari, sekarang dah kurang jadi 6 pelanggan sebab 4 dah jadi beli.

Tuan Azizul juga ada kongsikan tip dengan saya macam mana dia naikkan lagi kepada 80% jadi beli.

Beliau hantar gambar kepada prospek. Gambar apa tu?

 

Gambar skrinsyot mesej daripada pelanggan yang bagitahu dah selamat terima barang.

Kemudian dia tambah sikit skrip yang saya pernah bagi.

"'Usah risau kami memang biasa buat delivery. Ini contoh delivery yang kami buat. Yang ni baru je sampai semalam."

Makin latest contoh delivery makin mudah prospek decide untuk beli.

Sekarang daripada 10 prospek yang dulu tak jadi beli, 8 prospek bertukar jadi beli.

 

Nak dapatkan prospek bukannya mudah. Anda pun tahu susah kan?

Bila dah dapat sakit pula hati boleh terlepas macam tu je sebab tak berjaya tukarkan mereka jadi pelanggan. Dah la kena labur kos marketing yang tinggi.

Untuk dapatkan seorang prospek mungkin kena labur sampai RM30. Kalau dah 10 prospek terlepas kan dah lebur RM300!

Psssttt.. sebenarnya anda boleh dapatkan teknik dan skrip jualan yang Tuan Azizul ni gunakan secara percuma.

Sebab teknik dan skrip ni memang saya bagi sebagai bonus bernilai RM200 bila anda dapatkan Panduan Kalis Alasan.

Prospek bisnes anda suka bagi alasan?

Jualan jatuh sebab tak tahu nak respon apa kepada prospek?

Anda guna panduan ini untuk tukar alasan jadi jualan, tukar prospek jadi pelanggan!

Klik je sini sekarang!