Saya nak cerita sikit tentang seorang founder produk. Lebih spesifik produk untuk kecerdasan minda kanak-kanak.

Kita panggil dia Tuan S. Orangnya berkaca mata, berkulit hitam manis dan suka senyum.

Tuan S ni ada hampir 8,000 pengedar. Pengedar ni macam stokis dan ejen tulah.

Yang menariknya, dia boleh dapat pengedar seramai tu dalam masa 1 tahun 5 bulan je!

Bermakna dalam sehari dia dapat sekurang-kurangnya 15 orang pengedar!

"Pergh power gila.. macam mana dia boleh dapat pengedar ramai sangat?"

Salah 1 rahsia dia boleh dapat pengedar seramai tu adalah dengan jaminan yang diberi.

Dalam masa 6 bulan, kalau pengedar tak dapat untung 3 kali ganda dari modal yang dilabur, dia akan pulangkan balik duit modal tu.

Janji kena ikut jelah apa yang dia ajar untuk buat banyak sales.

"Banyak ke pengedar dia dapat duit?"

Ramai pengedar dia yang boleh dapat ribuan ringgit sebulan.

Ada seorang Puan dari Shah Alam, sebelum ni dia dah gagal dalam sebuah bisnes. Kemudian dia mencuba nasib jadi stokis produk Tuan S.

Selepas hampir 2 tahun jadi stokis, Puan ni dapat RM1,311,000 (satu juta, tiga ratus, sebelas ribu).

Dia mampu dapat sebanyak tu dengan bantuan lebih kurang 70 ejen.

"Wah stokis pun boleh dapat berjuta?"

Ye boleh. Ada lagi sorang stokis ni dari Sabah dah dapat RM912,000. Dia target tak lama lagi akan cecah RM1 juta.

Ini semua boleh dicapai kalau anda bagi ilmu dan latihan secukupnya kepada ejen.

Haa salah 1 lagi rahsia Tuan S adalah dia tak lokek ilmu dengan para pengedar.

Dia selalu buat kelas untuk latih pengedar. Siap pusing satu Malaysia tu nak turunkan ilmu menjual kepada pengedar-pengedarnya.

Bagi mereka material yang diperlukan untuk mudah menjual. Bagi mereka reward sebagai pembakar semangat supaya kuat berusaha.

Sekarang saya nak tanya, anda nak tak ada ramai stokis & ejen supaya boleh berjaya macam Tuan S?

"Nak memang nak.. tapi saya ni mana tau nak bagi material apa pada ejen. Reward tu pun tak tau nak bagi macam mana. Ni semua perlukan persediaan rapi. Salah nanti saya yang rugi."

 

Bagaimana Formula Sistem Ejen (FSE) akan bantu anda buat persediaan untuk dapatkan ejen dengan jualan 6-7 angka?

Pada bab kedua ada dikongsikan perkara ini.

 

2.0 Persediaan

  • Material (Content, Gambar, Copywriting)
  • Pembinaan Rewards

 

Dalam bab ni anda akan diberi cadangan material apa yang sesuai diberikan kepada para ejen.

Anda juga akan ditunjukkan macam mana nak bagi reward kepada ejen supaya mereka rasa untung dan dihargai.

Paling penting ditunjukkan sekali kira-kira supaya anda tak rugi bagi reward kepada ejen. Nanti terlebih bagi bisnes anda pula kena tanggung rugi.

Jadi sekarang dah sedia nak dapatkan Formula Sistem Ejen untuk rekrut ejen dengan jualan 6-7 angka??

"Ye saya nak dapatkan Formula Sistem Ejen supaya saya boleh bagi material dan reward yang betul kepada ejen yang akan buat jualan 6-7 angka!"

Klik link di atas sekarang!