Saya nak cerita sikit tentang seorang founder produk. Lebih spesifik produk untuk kecerdasan minda kanak-kanak.

Kita panggil dia Tuan S. Orangnya berkaca mata, berkulit hitam manis dan suka senyum.

Tuan S ni ada hampir 8,000 pengedar. Pengedar ni macam stokis dan ejen tulah.

Yang menariknya, dia boleh dapat pengedar seramai tu dalam masa 1 tahun 5 bulan je!

Bermakna dalam sehari dia dapat sekurang-kurangnya 15 orang pengedar!

"Pergh power gila.. macam mana dia boleh dapat pengedar ramai sangat?"

Salah 1 rahsia dia boleh dapat pengedar seramai tu adalah dengan jaminan yang diberi.

Dalam masa 6 bulan, kalau pengedar tak dapat untung 3 kali ganda dari modal yang dilabur, dia akan pulangkan balik duit modal tu.

Janji kena ikut jelah apa yang dia ajar untuk buat banyak sales.

"Banyak ke pengedar dia dapat duit?"

Ramai pengedar dia yang boleh dapat ribuan ringgit sebulan.

Ada seorang Puan dari Shah Alam, sebelum ni dia dah gagal dalam sebuah bisnes. Kemudian dia mencuba nasib jadi stokis produk Tuan S.

Selepas hampir 2 tahun jadi stokis, Puan ni dapat RM1,311,000 (satu juta, tiga ratus, sebelas ribu).

Dia mampu dapat sebanyak tu dengan bantuan lebih kurang 70 ejen.

"Wah stokis pun boleh dapat berjuta?"

Ye boleh. Ada lagi sorang stokis ni dari Sabah dah dapat RM912,000. Dia target tak lama lagi akan cecah RM1 juta.

Ini semua boleh dicapai kalau anda bagi ilmu dan latihan secukupnya kepada ejen.

Haa salah 1 lagi rahsia Tuan S adalah dia tak lokek ilmu dengan para pengedar.

Dia selalu buat kelas untuk latih pengedar. Siap pusing satu Malaysia tu nak turunkan ilmu menjual kepada pengedar-pengedarnya.

Bagi mereka material yang diperlukan untuk mudah menjual. Bagi mereka reward sebagai pembakar semangat supaya kuat berusaha.

Sekarang saya nak tanya, anda nak tak ada ramai stokis & ejen supaya boleh berjaya macam Tuan S?

"Nak memang nak.. tapi saya ni mana tau nak bagi material apa pada ejen. Reward tu pun tak tau nak bagi macam mana. Ni semua perlukan persediaan rapi. Salah nanti saya yang rugi."

 

Bagaimana Formula Sistem Ejen (FSE) akan bantu anda buat persediaan untuk dapatkan ejen dengan jualan 6-7 angka?

Pada bab kedua ada dikongsikan perkara ini.

 

2.0 Persediaan

  • Material (Content, Gambar, Copywriting)
  • Pembinaan Rewards

 

Dalam bab ni anda akan diberi cadangan material apa yang sesuai diberikan kepada para ejen.

Anda juga akan ditunjukkan macam mana nak bagi reward kepada ejen supaya mereka rasa untung dan dihargai.

Paling penting ditunjukkan sekali kira-kira supaya anda tak rugi bagi reward kepada ejen. Nanti terlebih bagi bisnes anda pula kena tanggung rugi.

Jadi sekarang dah sedia nak dapatkan Formula Sistem Ejen untuk rekrut ejen dengan jualan 6-7 angka??

"Ye saya nak dapatkan Formula Sistem Ejen suapaya saya boleh bagi material dan reward yang betul kepada ejen yang akan buat jualan 6-7 angka!"

Klik link di atas sekarang!

 

BONUS

Sangat bertuah bagi anda yang dapatkan FSE melalui saya. Kenapa bertuah? Sebab saya nak berikan bonus yang mahal harganya.

Sesi konsultansi bersama saya bernilai RM500 sejam. Kalau anda pernah dapatkan servis saya sebelum ni mesti dah tahu pun ini yang kena anda bayar.

Malah saya pernah dibayar sehingga hampir 5 angka sehari kerana nilai tinggi yang diberikan dalam setiap servis kepada klien.

Anda pula sangat bertuah kerana hari ini anda boleh dapatkan sesi konsultansi bersama saya secara percuma!

Tak payah nak bayar RM500 sejam. Tak payah nak bayar sampai RMXX,XXX.

Apa yang bakal anda dapat dalam sesi konsultansi 1 jam ni?

Saya cadangkan 2 ini:

1) Marketing untuk dapatkan ejen

2) Marketing untuk dapatkan pelanggan

Saya akan buatkan marketing plan untuk 2 perkara penting di atas. Bila siap, anda cuma perlu ikut apa yang saya dah buatkan untuk anda.

Tak payah pening kepala dan buang masa fikir sendiri.

Amacam? Mengiurkan tak bonus ni?

Tapi kalau anda ada perkara lain yang perlukan khidmat nasihat saya pun boleh juga. Benda boleh bawa berbincang. No problem.

Anda boleh datang berjumpa dengan saya untuk dapatkan sesi konsultansi ni. Atau kita boleh buat online je kalau anda nak jimatkan masa.

Saya tak kisah. Ikut je yang mana anda selesa. Tapi bonus hanya ditawarkan dalam 3 hari ni je.

Ikut langkah di bawah untuk tuntut bonus mahal ni:

1) Dapatkan FSE melalui link ini: KLIK SINI SEKARANG

2) Pastikan tertera nama Umar pada bahagian bawah borang.

3) Selepas bayaran dibuat dan borang dihantar, emelkan bukti pembayaran ke fse@umarvellous.com

4) Apabila pembelian disahkan, anda akan dihubungi untuk tetapkan tarikh sesi konsultansi.

Mudah bukan?

Masa terus berpusing dan berlalu. Apa lagi yang anda tunggu?

FORMULA SISTEM EJENklik butang ni sekarang